Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni ogłasza nabór kandydata na stanowisko Asystenta rodziny
1. Nazwa i adres jednostki: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni, ul. Libelta 28, 89-240 Kcynia
2. Określenie stanowiska: Asystent rodziny
3. Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę w wymiarze 1 etatu, w systemie zadaniowego czasu pracy
4. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Asystentem rodziny może być osoba, która z godnie z art. 12 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:
1) posiada:
a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
c) wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
3) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
2) Asystent rodziny jest obowiązany do systematycznego podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach oraz samokształcenie.
5. Wymogi pożądane:
a) znajomość regulacji prawnych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy o pomocy społecznej, kodeks rodzinny i opiekuńczy, KPA
b) wysoka kultura osobista
c) znajomość obsługi komputera i programów biurowych
d) umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym, odporność na stres
e) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
f) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,
g) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, kreatywność
h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną,
i) nieposzlakowana opinia,
j) umiejętność pracy w grupie.
6. Art. 15 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej stanowi, iż do zadań asystenta rodziny należy w szczególności:
1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1;
2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;
3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;
8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
13a) realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” (Dz. U. z 2020 r. poz. 1329 oraz z 2022 r. poz. 2140);
14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie tej oceny podmiotowi, o którym mowa w art. 17 zatrudnienie i stosunek pracy asystenta rodziny ust. 1;
16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
17) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą diagnostyczno-pomocową, o których mowa w art. 130 ocena sytuacji dziecka_ 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1249 oraz z 2023 r. poz. 289 i 535), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
7. Wymagane dokumenty:
1. CV i List motywacyjny;
2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej;
3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie z wzorem załącznika nr 1 do ogłoszenia;
4. Oświadczenie kandydata: o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, obywatelstwie, nieposzlakowanej opinii, nie wykonywaniu zajęć sprzecznych z pełnionymi obowiązkami w przypadku wyboru – zgodnie z wzorem załącznika nr 2 do ogłoszenia;
5. Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, potwierdzone własnoręcznym podpisem – zgodnie z wzorem załącznik nr 3 do ogłoszenia,
6. Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego lub oświadczenie, że nie został nałożony obowiązek alimentacyjny – zgodnie z wzorem załącznika nr 4 do ogłoszenia;
7. Klauzula informacyjna RODO – oświadczenie o zapoznaniu się kandydata – zgodnie z wzorem załącznik nr 5 do ogłoszenia oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata – zgodnie z wzorem załącznik nr 7.
8. Oświadczenie kandydata, że stan zdrowia pozwala mu na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny – zgodnie z wzorem załącznik nr 6 do ogłoszenia.
8. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
– bezpośrednio w biurze podawczym Ośrodka,
– pocztą na adres Ośrodka, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Asystent rodziny”.
– e-mailem (skany dokumentów) na adres mgops@mgops-kcynia.pl (z obowiązkiem dostarczenia oryginałów dokumentów na rozmowę kwalifikacyjną) w nieprzekraczalnym terminie do 29.02.2024 r. do godziny 15:00. Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po upływie wyżej określonego terminu będą rozpatrywane w przypadku braku ofert współpracy wyrażonych przez zainteresowanych lub nie spełnienia przez zainteresowanych wymagań formalnych.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie https://mgopskcynia.nbip.pl
9. Informacje dodatkowe:
1. Asystenta rodziny zatrudnia kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni.
2. Praca asystenta rodziny jest wykonywana w ramach stosunku pracy w systemie zadaniowego czasu pracy.
3. Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego na terenie gminy, w której praca ta jest prowadzona.
4. Asystent rodziny nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez gminę.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod numerem telefonu 52 384 76 78
Załączniki do pobrania:
Załącznik nr 1 - Kwestionariusz Osobowy (46,74 KB pdf)
Załącznika nr 2 - Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa (49,3 KB pdf)
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o władzy rodzicielskiej (49,23 KB pdf)
Załącznik nr 4 - Oświadczenia o obowiązku alimentacyjnym (51,08 KB pdf)
Załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna RODO (66,21 KB pdf)
Załącznika nr 6 - Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy jako asystent rodziny (37,12 KB pdf)
Załącznika nr 7 - Oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (46,35 KB pdf)
Kierownik MGOPS
Agnieszka Witkowska
Ogłoszenie o naborze 2/2023
Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni poszukuje kandydatów na:
stanowiska urzędnicze – Inspektor ds. obsługi księgowej
zatrudnienie od 01.06.2023 r. na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe
1 ETAT
Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie: WYŻSZE lub w trakcie ostatniego roku studiów wyższych ( kierunki ekonomiczno – administracyjne)
2. minimum 3- letni staż pracy, w tym 1 rok stażu w księgowości,
3. posiadanie obywatelstwa polskiego,
4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. dokładność,
7. umiejętność pracy w warunkach monitoringu ilościowego i jakościowego,
8. systematyczność,
9. umiejętność pracy pod presją czasu,
10. umiejętność dobrej organizacji pracy,
11. umiejętność pracy w zespole,
12. opanowanie.
II. Wymagania dodatkowe - pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
1. Praktyczna umiejętność prowadzenia księgowości i naliczania wynagrodzeń
2. Dobra znajomość obsługi komputera, w tym obsługi programów płacowych i kadrowych (preferowany WF GANG), obsługa programów Płatnik, ePFRON, MSOffice,
3. Umiejętność sporządzania sprawozdań do GUS,
4. Znajomość regulacji prawnych w szczególności w zakresie przepisów kodeksu pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, przepisów PFRON, ZFŚS, ustawy o pracownikach samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do prawidłowego wykonywania zadań na stanowisku,
III. Informacja o tym czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%:
W marcu 2023r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
IV. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku
Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:
1. wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem, związanym z koniecznością wywiązywania się z terminów,
2. pracę w pomieszczeniach biurowych, sztucznie oświetlonych w budynku przy ul. Libelta 28 w Kcyni, wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
3. kontakt telefoniczny i osobisty z klientem.
V. Zakres zadań na stanowisku:
1. kompletowanie dokumentów księgowych pod wyciągi bankowe,
2. obsługa programu SJO BeSTi@,
3. pieczętowanie, dekretowanie dowodów księgowych i przekładanie ich do zatwierdzenia kierownikowi i głównemu księgowemu Ośrodka,
4. prowadzenie ewidencji księgowej metoda komputerową,
5. sporządzanie zestawień do sprawozdań księgowych,
6. ewidencja księgowa i sprawozdawczość w zakresie wydatków strukturalnych poniesionych przez Ośrodek,
7. sporządzenie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych podopiecznych do ZUS,
8. systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych i doskonalenie umiejętności poprzez udział w szkoleniach, kursach, naradach oraz samokształcenie,\
9. W razie nieobecności pracownika ds. płac:
naliczanie wynagrodzeń, umów zleceń wraz z pochodnymi oraz sporządzanie rozliczeń pracowników (ZUS, US, PFRON) oraz innych świadczeń pieniężnych należnym pracownikom na podstawie przepisów płacowych, sporządzanie list płac, zasiłków chorobowych i opiekuńczych, obliczanie, prowadzenie bieżącej i terminowej dokumentacji oraz rozliczeń dotyczących podatku dochodowego, składek ZUS, Funduszu Pracy, składek zdrowotnych, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń oraz zasiłków z ubezpieczeń społecznych wg klasyfikacji budżetowej oraz uzgadnianie sald na kontach wynagrodzeń i pochodnych, przygotowywanie pomocniczego sprawozdania analitycznego z kont płacowych, ustalanie wysokości potrąceń komorniczych, ewidencja innych potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami komorników sądowych, sporządzanie sprawozdań dla potrzeb GUS,
10. inne czynności zlecone przez kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, jego zastępcę oraz Głównego Księgowego MGOPS,
VI . Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. podpisane CV,
2. podpisany list motywacyjny,
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
4. kopie dokumentów (świadectw pracy lub zaświadczeń) potwierdzających staż pracy,
5. podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
6. podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
8. podpisane oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w Ośrodku w wymiarze 1 etatu,
9. podpisane oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
10. podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z RODO,
11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust 2 ustawy o pracownikach samorządowych, dotyczącego preferencji w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w przypadkach gdy jednostka osiąga wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych poniżej 6 %.
Dokumenty, w zamkniętych kopertach, należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Ośrodka) z napisem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor ds. obsługi ksiegowej” należy składać do dnia 5 maja 2023r. do godz. 15. w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni, ul. Libelta 28.
Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi formalne) otrzymają informację dotycząca dalszej procedury rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Oferty niekompletne, niespełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom za pośrednictwem poczty.
Dokumenty pozostałych kandydatów, mogą zostać odebrane w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji, po upływie tego terminu zostaną zniszczone.
Kandydat/ka wybrany/a do zatrudnienia, przed podjęciem pracy, będzie zobowiązany/a dostarczyć zaświadczenie uzyskane z KRK, na własny koszt, potwierdzające niekaralność, wcześniej zadeklarowaną w stosownym oświadczeniu.
Oświadczenie kandydata dot. przetwarzania danych osobowych (7,07 KB dot.)
Oświadczenie kandydata dot. obywatelstwa, pełnej zdolności do czynności prawnych, niekarlaności oraz nieposzlakowanej opinii (15,02 KB dot.)
Ogłoszenie o naborze 1/2023
Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni poszukuje kandydatów na:
stanowiska urzędnicze – Inspektor ds. płac
zatrudnienie od 01.06.2023 r. na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe
1 ETAT
I. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie: WYŻSZE lub w trakcie ostatniego roku studiów wyższych (kierunki ekonomiczno-administracyjne)
2. minimum 3- letni staż pracy, w tym 1 rok stażu w księgowości,
3. posiadanie obywatelstwa polskiego,
4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. dokładność,
7. umiejętność pracy w warunkach monitoringu ilościowego i jakościowego,
8. systematyczność,
9. umiejętność pracy pod presją czasu,
10. umiejętność dobrej organizacji pracy,
11. umiejętność pracy w zespole,
12. opanowanie.
II. Wymagania dodatkowe - pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
1. Praktyczna umiejętność naliczania wynagrodzeń i prowadzenia księgowości,
2. Dobra znajomość obsługi komputera, w tym obsługi programów płacowych i kadrowych (preferowany WF GANG), obsługa programów Płatnik, ePFRON, MSOffice,
3. Umiejętność sporządzania sprawozdań do GUS,
4. Znajomość regulacji prawnych w szczególności w zakresie przepisów kodeksu pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, przepisów PFRON, ZFŚS, ustawy o pracownikach samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do prawidłowego wykonywania zadań na stanowisku,
III. Informacja o tym czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%:
W marcu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
IV. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku
Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:
1. wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem, związanym z koniecznością wywiązywania się z terminów,
2. pracę w pomieszczeniach biurowych, sztucznie oświetlonych w budynku przy ul. Libelta 28 w Kcyni, wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
3. kontakt telefoniczny i osobisty z klientem.
V. Zakres zadań na stanowisku:
1. naliczanie wynagrodzeń , umów zleceń wraz z pochodnymi oraz sporządzanie rozliczeń pracowników (ZUS, US, PFRON) oraz innych świadczeń pieniężnych należnym pracownikom na podstawie przepisów płacowych,
2. sporządzanie list płac, zasiłków chorobowych i opiekuńczych,
3. obliczanie, prowadzenie bieżącej i terminowej dokumentacji oraz rozliczeń dotyczących podatku dochodowego, składek ZUS, Funduszu Pracy, składek zdrowotnych,
4. prowadzenie ewidencji wynagrodzeń oraz zasiłków z ubezpieczeń społecznych wg klasyfikacji budżetowej oraz uzgadnianie sald na kontach wynagrodzeń i pochodnych,
5. przygotowywanie pomocniczego sprawozdania analitycznego z kont płacowych,
6. ustalanie wysokości potrąceń komorniczych,
7. ewidencja innych potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami komorników sądowych,
8. sporządzanie sprawozdań dla potrzeb GUS,
9. kompletowanie dokumentów księgowych pod wyciągi bankowe,
10. obsługa programu SJO BeSTi@,
11. pieczętowanie, dekretowanie dowodów księgowych i przekładanie ich do zatwierdzenia kierownikowi i głównemu księgowemu Ośrodka,
12. prowadzenie ewidencji księgowej metoda komputerową,
13. sporządzanie zestawień do sprawozdań księgowych,
14. ewidencja księgowa i sprawozdawczość w zakresie wydatków strukturalnych poniesionych przez Ośrodek,
15. sporządzenie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych podopiecznych do ZUS,
16. systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych i doskonalenie umiejętności poprzez udział w szkoleniach, kursach, naradach oraz samokształcenie,
17. inne czynności zlecone przez kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, jego zastępcę oraz Głównego Księgowego MGOPS.
VI . Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. podpisane CV,
2. podpisany list motywacyjny,
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
4. kopie dokumentów (świadectw pracy lub zaświadczeń) potwierdzających staż pracy,
5. podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
6. podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
8. podpisane oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w Ośrodku w wymiarze 1 etatu,
9. podpisane oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
10. podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z RODO,
11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust 2 ustawy o pracownikach samorządowych, dotyczącego preferencji w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w przypadkach gdy jednostka osiąga wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych poniżej 6 %.
Dokumenty, w zamkniętych kopertach, należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Ośrodka) z napisem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor ds. płac” należy składać do dnia 5 maja 2023 r. do godz. 15. w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni, ul. Libelta 28.
Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi formalne) otrzymają informację dotycząca dalszej procedury rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Oferty niekompletne, niespełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom za pośrednictwem poczty.
Dokumenty pozostałych kandydatów, mogą zostać odebrane w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji, po upływie tego terminu zostaną zniszczone.
Kandydat/ka wybrany/a do zatrudnienia, przed podjęciem pracy, będzie zobowiązany/a dostarczyć zaświadczenie uzyskane z KRK, na własny koszt, potwierdzające niekaralność, wcześniej zadeklarowaną w stosownym oświadczeniu.
Oświadczenie kandydata dot. przetwarzania danych osobowych (7,07 KB dot.)
Oświadczenie kandydata dot. obywatelstwa, pełnej zdolności do czynności prawnych, niekarlaności oraz nieposzlakowanej opinii (15,02 KB dot.)
INFORMACJA O WYNIKU NABORU KANDYDATA NA
WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Inspektor ds. kancelaryjnych i obsługi klienta – 1 etat
Ogłoszenie o naborze 1/2022
Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni poszukuje kandydatów na:
stanowisko urzędnicze – Inspektor ds. kancelaryjnych i obsługi klienta
zatrudnienie od 1 lipca 2022 r. na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe
1 ETAT
I. Wymagania niezbędne:
II. Wymagania dodatkowe - pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
III. Informacja o tym czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%:
W maju 2022r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
IV. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku
Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:
V. Zakres zadań na stanowisku:
VI . Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Dokumenty, w zamkniętych kopertach, należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Ośrodka) z napisem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor” należy składać do dnia 13 czerwca 2022r. do godziny 15.00 w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni, ul. Libelta 28.
Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi formalne) otrzymają informację dotycząca dalszej procedury rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Oferty niekompletne, niespełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom za pośrednictwem poczty.
Dokumenty pozostałych kandydatów, mogą zostać odebrane w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji, po upływie tego terminu zostaną zniszczone.
Kandydat/ka wybrany/a do zatrudnienia, przed podjęciem pracy, będzie zobowiązany/a dostarczyć zaświadczenie uzyskane z KRK, na własny koszt, potwierdzające niekaralność, wcześniej zadeklarowaną w stosownym oświadczeniu.
Ogłoszenie o naborze 1/2022 (956,37 KB pdf)
Oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych (57,33 KB pdf)
Oświdczenie kandydata (122,24 KB pdf)
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA PROCESU REKRUTACJI
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), przekazujemy Pani/Panu poniższe informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
Administrator Danych |
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej |
Dane kontaktowe |
Z AD można się skontaktować: email: mgops@mgops-kcynia.pl tel.: 52 384 76 78 |
Inspektor Ochrony Danych |
Bogdan Głowacz email: partnersystem.iod@gmail.com |
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania |
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w następujących celach: a. przystąpienie do procesu rekrutacji art. 6 ust. 1 lit a) RODO; b. działania zmierzające do zawarcia umowy o pracę art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w zw. z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy; c. zgody na przetwarzanie danych np. dane kontaktowe - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO; d. zgody na przetwarzanie danych do celów przyszłych rekrutacji, jeżeli została taka udzielona - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. |
Okres, przez który będą przetwarzane |
Pani/Pana dane osobowe będą: a. przetwarzane do momentu cofnięcia przez Państwa zgody na dalsze ich przetwarzanie, jeżeli przetwarzanie wymagało wyrażania świadomej i dobrowolnej zgody na ich przetwarzanie; b. dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny związany z rekrutacją: c. dane osobowe kandydatów, z którymi nie zawarto umowy o pracę zostaną trwale usunięte po zakończonym procesie rekrutacji w okresie 2 tygodni o zakończenia rekrutacji. |
Odbiorcy danych Podmiot przetwarzający |
a. Administrator Danych na etapie rekrutacji nie udostępnia innym podmiotom Państwa danych osobowych. |
Prawa osoby, której dane dotyczą |
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia (o ile przepisy prawa nie nakazują AD dalszego ich przetwarzania), ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. |
Dodatkowe informacje |
a. podanie danych osobowych na etapie procesu rekrutacji nie jest obowiązkowe, ale ich niepodanie uniemożliwia przeprowadzenie procesu rekrutacji; b. podanie danych osobowych na etapie przygotowania umowy o pracę jest obowiązkiem prawnym a ich niepodanie uniemożliwia zawarcie umowy o pracę; c. podanie Pani/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym zawarcia i realizacji umowy, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa; d. pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu związanym z automatycznym podejmowaniem decyzji, tj. profilowaniu, które odbywałoby się bez udziału człowieka i wywoływało skutki prawne lub w podobny sposób wpływało na Panią/Pana. e. więcej informacji na temat przetwarzania przez Nas Państwa danych osobowych można znaleźć na stronie www Administratora Danych. |
INFORMACJA O WYNIKU NABORU KANDYDATÓW NA
WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Inspektor – 1 etat
INFORMACJA O WYNIKU NABORU KANDYDATÓW NA
WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Starszy Inspektor – 1 etat
Ogłoszenie o naborze 2/2020
Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni poszukuje kandydatów na:
stanowiska urzędnicze - Inspektor
zatrudnienie od 21 września 2020 r. na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe
1 ETAT
I. Wymagania niezbędne:
II. Wymagania dodatkowe - pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
III. Informacja o tym czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%:
W sierpniu 2020r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
IV. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku
Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:
V. Zakres zadań na stanowisku:
VI . Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Dokumenty, w zamkniętych kopertach, należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty ( liczy się data wpływu do Ośrodka) z napisem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor” należy składać do dnia 11 września 2020r. do godziny 15.00 w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni, ul. Libelta 28.
Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi formalne) otrzymają informację dotycząca dalszej procedury rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Oferty niekompletne, niespełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom za pośrednictwem poczty.
Dokumenty pozostałych kandydatów, mogą zostać odebrane w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji, po upływie tego terminu zostaną zniszczone.
Kandydat/ka wybrany/a do zatrudnienia, przed podjęciem pracy, będzie zobowiązany/a dostarczyć zaświadczenie uzyskane z KRK, na własny koszt, potwierdzające niekaralność, wcześniej zadeklarowaną w stosownym oświadczeniu.
Ogłoszenie o naborze 1/2020
Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni poszukuje kandydatów na:
stanowiska urzędnicze – Starszy Inspektor
zatrudnienie od 21 września 2020r. na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe
1 ETAT
I. Wymagania niezbędne:
II. Wymagania dodatkowe - pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
III. Informacja o tym czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%:
W sierpniu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
IV. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku
Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:
V. Zakres zadań na stanowisku:
VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Dokumenty, w zamkniętych kopertach, należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty ( liczy się data wpływu do Ośrodka) z napisem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – starszy inspektor” należy składać do dnia 11 września 2020r. do godziny 15.00 w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni, ul. Libelta 28.
Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi formalne) otrzymają informację dotycząca dalszej procedury rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Oferty niekompletne, niespełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom za pośrednictwem poczty.
Dokumenty pozostałych kandydatów, mogą zostać odebrane w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji, po upływie tego terminu zostaną zniszczone.
Kandydat/ka wybrany/a do zatrudnienia, przed podjęciem pracy, będzie zobowiązany/a dostarczyć zaświadczenie uzyskane z KRK, na własny koszt, potwierdzające niekaralność, wcześniej zadeklarowaną w stosownym oświadczeniu.
Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni
ul. Libelta 28, 89-240 Kcynia
ogłasza nabór na wolne stanowisko ASYSTENTA RODZINY
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku asystenta rodziny będzie należała realizacja zadań wskazanych w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1111):
Wymagania konieczne:
Wymagania pożądane:
Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Kcyni przy ul. Libelta 28 w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko asystenta rodziny.
.......................................................
Data i podpis kandydata do pracy”
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Kcyni przy ul. Libelta 28, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.
.......................................................
Data i podpis kandydata do pracy”
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:
Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Kierownika lub przesłanie za pośrednictwem poczty do dnia 24 marca 2020 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka) na adres:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni, ul. Libelta 28, 89-240 Kcynia z dopiskiem na kopercie: „Asystent rodziny”.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 24 marca 2020 r. do godz. 15:00.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO ZATRUDNIENIA
Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanego dalej „RODO”, uprzejmie informujemy, iż:
Administratorem Danych Osobowych podanych w dokumentach aplikacyjnych jest:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Libelta 28, 89-240 Kcynia reprezentowany przez Kierownika.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować się z za pomocą adresu e-mail: iod.bogdan@gmail.com
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku z naborem na stanowisko asystenta rodziny.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą członkowie Komisji Rekrutacyjnej powołanej przez Administratora.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji procesu rekrutacyjnego lub do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych. Niezwłocznie po zakończeniu rekrutacji, Pani/Pana dane zostaną komisyjnie zniszczone, za wyjątkiem następujących sytuacji:
zostanie Pani/Pan wyłoniony do zatrudnienia,
zwróci się Pani/Pan z wnioskiem o zwrot dokumentów aplikacyjnych, najpóźniej w dniu ogłoszenia wyników naboru przez Administratora,
wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Miejsko -Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni (wyrażenie zgody jest dobrowolne).
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym);
prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych na podstawie dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Ośrodku Pomocy Społecznej Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W stosunku do Pani/Pana danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (bez udziału człowieka), w tym dane nie będą profilowane.