Biuletyn Informacji Publicznej
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni
Szukaj w tym dziale:
Wyników na stronę: 10 20 30

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni ogłasza nabór kandydata na stanowisko Asystenta rodziny

1. Nazwa i adres jednostki: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni, ul. Libelta 28, 89-240 Kcynia

2. Określenie stanowiska: Asystent rodziny

3. Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę w wymiarze 1 etatu, w systemie zadaniowego czasu pracy

4. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

 

Asystentem rodziny może być osoba, która z godnie z art. 12 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:

1) posiada:
a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
c) wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;

2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;

3) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;

4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5) nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.

2) Asystent rodziny jest obowiązany do systematycznego podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach oraz samokształcenie.
 

5. Wymogi pożądane:

a) znajomość regulacji prawnych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy o pomocy społecznej, kodeks rodzinny i opiekuńczy, KPA
b) wysoka kultura osobista
c) znajomość obsługi komputera i programów biurowych
d) umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym, odporność na stres
e) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
f) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,
g) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, kreatywność
h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną,
i) nieposzlakowana opinia,
j) umiejętność pracy w grupie.
 

6. Art. 15 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej stanowi, iż do zadań asystenta rodziny należy w szczególności:

1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1;

2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;

3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;

4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;

5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;

6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;

7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;

8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;

9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;

10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;

11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;

12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;

13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;

13a) realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” (Dz. U. z 2020 r. poz. 1329 oraz z 2022 r. poz. 2140);

14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;

15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie tej oceny podmiotowi, o którym mowa w art. 17 zatrudnienie i stosunek pracy asystenta rodziny ust. 1;

16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;

17) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;

18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;

19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą diagnostyczno-pomocową, o których mowa w art. 130 ocena sytuacji dziecka_ 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1249 oraz z 2023 r. poz. 289 i 535), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
 

7. Wymagane dokumenty:
1. CV i List motywacyjny;
2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej;
3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie z wzorem załącznika nr 1 do ogłoszenia;
4. Oświadczenie kandydata: o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, obywatelstwie, nieposzlakowanej opinii, nie wykonywaniu zajęć sprzecznych z pełnionymi obowiązkami w przypadku wyboru – zgodnie z wzorem załącznika nr 2 do ogłoszenia;
5. Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, potwierdzone własnoręcznym podpisem – zgodnie z wzorem załącznik nr 3 do ogłoszenia,
6. Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego lub oświadczenie, że nie został nałożony obowiązek alimentacyjny – zgodnie z wzorem załącznika nr 4 do ogłoszenia;
7. Klauzula informacyjna RODO – oświadczenie o zapoznaniu się kandydata – zgodnie z wzorem załącznik nr 5 do ogłoszenia oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata – zgodnie z wzorem załącznik nr 7.
8. Oświadczenie kandydata, że stan zdrowia pozwala mu na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny – zgodnie z wzorem załącznik nr 6 do ogłoszenia.
 

8. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
– bezpośrednio w biurze podawczym Ośrodka,
– pocztą na adres Ośrodka, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Asystent rodziny”.
– e-mailem (skany dokumentów) na adres mgops@mgops-kcynia.pl (z obowiązkiem dostarczenia oryginałów dokumentów na rozmowę kwalifikacyjną) w nieprzekraczalnym terminie do 29.02.2024 r. do godziny 15:00. Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po upływie wyżej określonego terminu będą rozpatrywane w przypadku braku ofert współpracy wyrażonych przez zainteresowanych lub nie spełnienia przez zainteresowanych wymagań formalnych.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie https://mgopskcynia.nbip.pl

 

9. Informacje dodatkowe:
1. Asystenta rodziny zatrudnia kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni.

2. Praca asystenta rodziny jest wykonywana w ramach stosunku pracy w systemie zadaniowego czasu pracy.

3. Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego na terenie gminy, w której praca ta jest prowadzona.

4. Asystent rodziny nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez gminę.


Informacje dodatkowe można uzyskać pod numerem telefonu 52 384 76 78

 

Załączniki do pobrania:

Załącznik nr 1 - Kwestionariusz Osobowy (46,74 KB pdf)

Załącznika nr 2 - Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa (49,3 KB pdf)

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o władzy rodzicielskiej (49,23 KB pdf)

Załącznik nr 4 - Oświadczenia o obowiązku alimentacyjnym (51,08 KB pdf)

Załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna RODO (66,21 KB pdf)

Załącznika nr 6 - Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy jako asystent rodziny (37,12 KB pdf)

Załącznika nr 7 - Oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (46,35 KB pdf)

 

Kierownik MGOPS
Agnieszka Witkowska

Ogłoszenie o naborze 2/2023


Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni poszukuje kandydatów na:


stanowiska urzędnicze – Inspektor ds. obsługi księgowej


zatrudnienie od 01.06.2023 r. na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe


1 ETAT



Wymagania niezbędne:

1. wykształcenie: WYŻSZE lub w trakcie ostatniego roku studiów wyższych ( kierunki ekonomiczno – administracyjne)

2. minimum 3- letni staż pracy, w tym 1 rok stażu w księgowości,

3. posiadanie obywatelstwa polskiego,

4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6. dokładność,

7. umiejętność pracy w warunkach monitoringu ilościowego i jakościowego,

8. systematyczność,

9. umiejętność pracy pod presją czasu,

10. umiejętność dobrej organizacji pracy,

11. umiejętność pracy w zespole,

12. opanowanie.

 

II. Wymagania dodatkowe - pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

1. Praktyczna umiejętność prowadzenia księgowości i naliczania wynagrodzeń

2. Dobra znajomość obsługi komputera, w tym obsługi programów płacowych i kadrowych (preferowany WF GANG), obsługa programów Płatnik, ePFRON, MSOffice,

3. Umiejętność sporządzania sprawozdań do GUS,

4. Znajomość regulacji prawnych w szczególności w zakresie przepisów kodeksu pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, przepisów PFRON, ZFŚS, ustawy o pracownikach samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do prawidłowego wykonywania zadań na stanowisku,

 

III. Informacja o tym czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%:

W marcu 2023r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

IV. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku

Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:

1. wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem, związanym z koniecznością wywiązywania się z terminów,

2. pracę w pomieszczeniach biurowych, sztucznie oświetlonych w budynku przy ul. Libelta 28 w Kcyni, wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

3. kontakt telefoniczny i osobisty z klientem.

 

V. Zakres zadań na stanowisku:

1. kompletowanie dokumentów księgowych pod wyciągi bankowe,

2. obsługa programu SJO BeSTi@,

3. pieczętowanie, dekretowanie dowodów księgowych i przekładanie ich do zatwierdzenia kierownikowi i głównemu księgowemu Ośrodka,

4. prowadzenie ewidencji księgowej metoda komputerową,

5. sporządzanie zestawień do sprawozdań księgowych,

6. ewidencja księgowa i sprawozdawczość w zakresie wydatków strukturalnych poniesionych przez Ośrodek,

7. sporządzenie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych podopiecznych do ZUS,

8. systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych i doskonalenie umiejętności poprzez udział w szkoleniach, kursach, naradach oraz samokształcenie,\

9. W razie nieobecności pracownika ds. płac:

naliczanie wynagrodzeń, umów zleceń wraz z pochodnymi oraz sporządzanie rozliczeń pracowników (ZUS, US, PFRON) oraz innych świadczeń pieniężnych należnym pracownikom na podstawie przepisów płacowych, sporządzanie list płac, zasiłków chorobowych i opiekuńczych, obliczanie, prowadzenie bieżącej i terminowej dokumentacji oraz rozliczeń dotyczących podatku dochodowego, składek ZUS, Funduszu Pracy, składek zdrowotnych, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń oraz zasiłków z ubezpieczeń społecznych wg klasyfikacji budżetowej oraz uzgadnianie sald na kontach wynagrodzeń i pochodnych, przygotowywanie pomocniczego sprawozdania analitycznego z kont płacowych, ustalanie wysokości potrąceń komorniczych, ewidencja innych potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami komorników sądowych, sporządzanie sprawozdań dla potrzeb GUS,

10. inne czynności zlecone przez kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, jego zastępcę oraz Głównego Księgowego MGOPS,

 

VI . Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1. podpisane CV,

2. podpisany list motywacyjny,

3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

4. kopie dokumentów (świadectw pracy lub zaświadczeń) potwierdzających staż pracy,

5. podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

6. podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

7. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

8. podpisane oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w Ośrodku w wymiarze 1 etatu,

9. podpisane oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,

10. podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z RODO,

11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust 2 ustawy o pracownikach samorządowych, dotyczącego preferencji w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w przypadkach gdy jednostka osiąga wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych poniżej 6 %.

Dokumenty, w zamkniętych kopertach, należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Ośrodka) z napisem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor ds. obsługi ksiegowej” należy składać do dnia 5 maja 2023r. do godz. 15. w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni, ul. Libelta 28.

 

Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi formalne) otrzymają informację dotycząca dalszej procedury rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

Oferty niekompletne, niespełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom za pośrednictwem poczty.

Dokumenty pozostałych kandydatów, mogą zostać odebrane w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji, po upływie tego terminu zostaną zniszczone.

Kandydat/ka wybrany/a do zatrudnienia, przed podjęciem pracy, będzie zobowiązany/a dostarczyć zaświadczenie uzyskane z KRK, na własny koszt, potwierdzające niekaralność, wcześniej zadeklarowaną w stosownym oświadczeniu.

 

Oświadczenie kandydata dot. przetwarzania danych osobowych (7,07 KB dot.)

Oświadczenie kandydata dot. obywatelstwa, pełnej zdolności do czynności prawnych, niekarlaności oraz nieposzlakowanej opinii (15,02 KB dot.)

Ogłoszenie o naborze 1/2023


Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni poszukuje kandydatów na:

stanowiska urzędnicze – Inspektor ds. płac


zatrudnienie od 01.06.2023 r. na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe


1 ETAT



I. Wymagania niezbędne:

1. wykształcenie: WYŻSZE lub w trakcie ostatniego roku studiów wyższych (kierunki ekonomiczno-administracyjne)

2. minimum 3- letni staż pracy, w tym 1 rok stażu w księgowości,

3. posiadanie obywatelstwa polskiego,

4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6. dokładność,

7. umiejętność pracy w warunkach monitoringu ilościowego i jakościowego,

8. systematyczność,

9. umiejętność pracy pod presją czasu,

10. umiejętność dobrej organizacji pracy,

11. umiejętność pracy w zespole,

12. opanowanie.

 

II. Wymagania dodatkowe - pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

1. Praktyczna umiejętność naliczania wynagrodzeń i prowadzenia księgowości,

2. Dobra znajomość obsługi komputera, w tym obsługi programów płacowych i kadrowych (preferowany WF GANG), obsługa programów Płatnik, ePFRON, MSOffice,

3. Umiejętność sporządzania sprawozdań do GUS,

4. Znajomość regulacji prawnych w szczególności w zakresie przepisów kodeksu pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, przepisów PFRON, ZFŚS, ustawy o pracownikach samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do prawidłowego wykonywania zadań na stanowisku,

 

III. Informacja o tym czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%:

W marcu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

IV. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku

Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:

1. wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem, związanym z koniecznością wywiązywania się z terminów,

2. pracę w pomieszczeniach biurowych, sztucznie oświetlonych w budynku przy ul. Libelta 28 w Kcyni, wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

3. kontakt telefoniczny i osobisty z klientem.

 

V. Zakres zadań na stanowisku:

1. naliczanie wynagrodzeń , umów zleceń wraz z pochodnymi oraz sporządzanie rozliczeń pracowników (ZUS, US, PFRON) oraz innych świadczeń pieniężnych należnym pracownikom na podstawie przepisów płacowych,

2. sporządzanie list płac, zasiłków chorobowych i opiekuńczych,

3. obliczanie, prowadzenie bieżącej i terminowej dokumentacji oraz rozliczeń dotyczących podatku dochodowego, składek ZUS, Funduszu Pracy, składek zdrowotnych,

4. prowadzenie ewidencji wynagrodzeń oraz zasiłków z ubezpieczeń społecznych wg klasyfikacji budżetowej oraz uzgadnianie sald na kontach wynagrodzeń i pochodnych,

5. przygotowywanie pomocniczego sprawozdania analitycznego z kont płacowych,

6. ustalanie wysokości potrąceń komorniczych,

7. ewidencja innych potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami komorników sądowych,

8. sporządzanie sprawozdań dla potrzeb GUS,

9. kompletowanie dokumentów księgowych pod wyciągi bankowe,

10. obsługa programu SJO BeSTi@,

11. pieczętowanie, dekretowanie dowodów księgowych i przekładanie ich do zatwierdzenia kierownikowi i głównemu księgowemu Ośrodka,

12. prowadzenie ewidencji księgowej metoda komputerową,

13. sporządzanie zestawień do sprawozdań księgowych,

14. ewidencja księgowa i sprawozdawczość w zakresie wydatków strukturalnych poniesionych przez Ośrodek,

15. sporządzenie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych podopiecznych do ZUS,

16. systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych i doskonalenie umiejętności poprzez udział w szkoleniach, kursach, naradach oraz samokształcenie,

17. inne czynności zlecone przez kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, jego zastępcę oraz Głównego Księgowego MGOPS.

 

VI . Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1. podpisane CV,

2. podpisany list motywacyjny,

3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

4. kopie dokumentów (świadectw pracy lub zaświadczeń) potwierdzających staż pracy,

5. podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

6. podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

7. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

8. podpisane oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w Ośrodku w wymiarze 1 etatu,

9. podpisane oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,

10. podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z RODO,

11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust 2 ustawy o pracownikach samorządowych, dotyczącego preferencji w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w przypadkach gdy jednostka osiąga wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych poniżej 6 %.

Dokumenty, w zamkniętych kopertach, należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Ośrodka) z napisem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor ds. płac” należy składać do dnia 5 maja 2023 r. do godz. 15. w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni, ul. Libelta 28.

 

Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi formalne) otrzymają informację dotycząca dalszej procedury rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

Oferty niekompletne, niespełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom za pośrednictwem poczty.

Dokumenty pozostałych kandydatów, mogą zostać odebrane w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji, po upływie tego terminu zostaną zniszczone.

Kandydat/ka wybrany/a do zatrudnienia, przed podjęciem pracy, będzie zobowiązany/a dostarczyć zaświadczenie uzyskane z KRK, na własny koszt, potwierdzające niekaralność, wcześniej zadeklarowaną w stosownym oświadczeniu.

 

Oświadczenie kandydata dot. przetwarzania danych osobowych (7,07 KB dot.)

Oświadczenie kandydata dot. obywatelstwa, pełnej zdolności do czynności prawnych, niekarlaności oraz nieposzlakowanej opinii (15,02 KB dot.)

INFORMACJA O WYNIKU NABORU KANDYDATA NA

WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Inspektor ds. kancelaryjnych i obsługi klienta – 1 etat

Ogłoszenie o naborze 1/2022

 

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni poszukuje kandydatów na:


stanowisko urzędnicze – Inspektor ds. kancelaryjnych i obsługi klienta


zatrudnienie od 1 lipca 2022 r. na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe

1 ETAT

 

I. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie: WYŻSZE,
  2. minimum roczny staż pracy,
  3. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
  7. znajomość przepisów ustawy o pomocy społeczne oraz świadczeń rodzinnych, przepisów wykonawczych oraz programów rządowych,
  8. umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),
  9. dokładność,
  10. umiejętność pracy w warunkach monitoringu ilościowego i jakościowego,
  11. systematyczność,
  12. umiejętność pracy pod presją czasu,
  13. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  14. umiejętność pracy w zespole,
  15. opanowanie.

II. Wymagania dodatkowe - pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

  1. staż pracy w komórkach lub jednostkach zajmujących się realizacją ustawy o pomocy społecznej lub ustawy o świadczeniach rodzinnych.
  2. znajomość obsługi programów dziedzinowych POMOST oraz SR Sygnity w zakresie podstawowym.

III. Informacja o tym czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%:

W maju 2022r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

IV. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku

Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:

  1. wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem, związanym z koniecznością wywiązywania się z terminów,
  2. pracę w pomieszczeniach biurowych, sztucznie oświetlonych w budynku przy ul. Libelta 28 w Kcyni, wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  3. kontakt telefoniczny i osobisty z klientem.

 

V. Zakres zadań na stanowisku:

  1. obsługa sekretariatu (biuro przyjmowania wniosków) tj. wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem, rejestrowaniem, rozdzielaniem i wysyłaniem korespondencji;
  2. prowadzenie rejestru korespondencji;
  3. wydawanie dokumentów klientom w tym decyzji administracyjnych;
  4. obsługa centrali telefonicznej;
  5. obsługa sprzętu biurowego;
  6. obsługa właściwych programów komputerowych;
  7. obsługa programów dziedzinowych: POMOST oraz SR Sygnity;
  8. drukowanie informacji o pobieranych świadczeniach pieniężnych przez klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni (SR Sygnity);
  9. drukowanie raportów osób zgłaszających się o pomoc społeczną z programu SEPI dotyczących ich statusu w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle n/Not. Filia w Szubinie;
  10. pomoc w obsłudze składnicy akt;
  11. wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika oraz zastępcę kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni.

 

VI . Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. podpisane CV,
  2. podpisany list motywacyjny,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  4. kopie dokumentów (świadectw pracy lub zaświadczeń) potwierdzających staż pracy,
  5. podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  6. podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  8. podpisane oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w Ośrodku w wymiarze 1 etatu,
  9. podpisane oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
  10. podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z RODO,
  11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, dotyczącego preferencji w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w przypadkach gdy jednostka osiąga wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych poniżej 6 %.

Dokumenty, w zamkniętych kopertach, należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Ośrodka) z napisem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor” należy składać do dnia 13 czerwca 2022r. do godziny 15.00 w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni, ul. Libelta 28.

Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi formalne) otrzymają informację dotycząca dalszej procedury rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

Oferty niekompletne, niespełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom za pośrednictwem poczty.

Dokumenty pozostałych kandydatów, mogą zostać odebrane w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji, po upływie tego terminu zostaną zniszczone.

 

Kandydat/ka wybrany/a do zatrudnienia, przed podjęciem pracy, będzie zobowiązany/a dostarczyć zaświadczenie uzyskane z KRK, na własny koszt, potwierdzające niekaralność, wcześniej zadeklarowaną w stosownym oświadczeniu.

 

Ogłoszenie o naborze 1/2022 (956,37 KB pdf)

Oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych (57,33 KB pdf)

Oświdczenie kandydata (122,24 KB pdf)

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA PROCESU REKRUTACJI

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), przekazujemy Pani/Panu poniższe informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.

Administrator Danych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Libelta 28, 89-240 Kcynia

Dane kontaktowe

Z AD można się skontaktować:

email: mgops@mgops-kcynia.pl

tel.: 52 384 76 78

Inspektor Ochrony Danych

Bogdan Głowacz

email: partnersystem.iod@gmail.com

Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w następujących celach:

a. przystąpienie do procesu rekrutacji art. 6 ust. 1 lit a) RODO;

b. działania zmierzające do zawarcia umowy o pracę art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w zw. z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;

c. zgody na przetwarzanie danych np. dane kontaktowe - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

d. zgody na przetwarzanie danych do celów przyszłych rekrutacji, jeżeli została taka udzielona - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Okres, przez który będą przetwarzane

Pani/Pana dane osobowe będą:

a. przetwarzane do momentu cofnięcia przez Państwa zgody na dalsze ich przetwarzanie, jeżeli przetwarzanie wymagało wyrażania świadomej i dobrowolnej zgody na ich przetwarzanie;

b. dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny związany z rekrutacją:

c. dane osobowe kandydatów, z którymi nie zawarto umowy o pracę zostaną trwale usunięte po zakończonym procesie rekrutacji w okresie 2 tygodni o zakończenia rekrutacji.

Odbiorcy danych Podmiot przetwarzający

a. Administrator Danych na etapie rekrutacji nie udostępnia innym podmiotom Państwa danych osobowych.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia (o ile przepisy prawa nie nakazują AD dalszego ich przetwarzania), ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dodatkowe informacje

a. podanie danych osobowych na etapie procesu rekrutacji nie jest obowiązkowe, ale ich niepodanie uniemożliwia przeprowadzenie procesu rekrutacji;

b. podanie danych osobowych na etapie przygotowania umowy o pracę jest obowiązkiem prawnym a ich niepodanie uniemożliwia zawarcie umowy o pracę;

c. podanie Pani/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym zawarcia i realizacji umowy, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa;

d. pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu związanym z automatycznym podejmowaniem decyzji, tj. profilowaniu, które odbywałoby się bez udziału człowieka i wywoływało skutki prawne lub w podobny sposób wpływało na Panią/Pana.

e. więcej informacji na temat przetwarzania przez Nas Państwa danych osobowych można znaleźć na stronie www Administratora Danych.

 

INFORMACJA O WYNIKU NABORU KANDYDATÓW NA

WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Inspektor – 1 etat

INFORMACJA O WYNIKU NABORU KANDYDATÓW NA

WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Starszy Inspektor – 1 etat

Ogłoszenie o naborze 2/2020
 

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni poszukuje kandydatów na:

stanowiska urzędnicze - Inspektor

zatrudnienie od 21 września 2020 r. na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe

1 ETAT

 

I. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie: WYŻSZE,
  2. minimum roczny staż pracy,
  3. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
  7. bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, przepisów wykonawczych oraz programów rządowych,
  8. umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),
  9. dokładność,
  10. umiejętność pracy w warunkach monitoringu ilościowego i jakościowego,
  11. systematyczność,
  12. umiejętność pracy pod presją czasu,
  13. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  14. umiejętność pracy w zespole,
  15. opanowanie.

II. Wymagania dodatkowe - pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

  1. staż pracy w komórkach lub jednostkach zajmujących się realizacją ustawy o pomocy społecznej,
  2. znajomość obsługi programu POMOST oraz CAS,
  3. praktyczna umiejętność przygotowywania decyzji administracyjnych.

III. Informacja o tym czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%:

W sierpniu 2020r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

IV. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku

Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:

  1. wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem, związanym z koniecznością  wywiązywania się z terminów,
  2. pracę w pomieszczeniach biurowych, sztucznie oświetlonych w budynku przy ul. Libelta 28 w Kcyni, wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  3. kontakt telefoniczny i osobisty z klientem.
     

V. Zakres zadań na stanowisku:

  1. wprowadzanie rzetelnych danych do systemu POMOST,
  2. rejestrowanie, analizowanie i rozliczanie wydatków z zakresu pomocy społecznej ,
  3. przygotowanie projektów decyzji administracyjnych dot. pomocy społecznej,
  4. sprawdzanie poprawności dokumentów zebranych w sprawach o przyznanie pomocy społecznej,
  5. przygotowanie i terminowe sporządzanie raportów i sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i jednorazowych z zakresu pomocy społecznej,
  6. sporządzanie list wypłat świadczeń z pomocy społecznej,
  7. monitorowanie zmian i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych,
  8. opracowywanie dokumentów związanych z kierowaniem i odpłatnością za domy pomocy społecznej oraz zmian w tym zakresie,
  9. obsługa Centralnej Aplikacji Statystycznej,
  10. ewidencjonowanie i wydawanie talonów dla podopiecznych tut. Ośrodka,
  11. współpraca z organami samorządu terytorialnego oraz organizacjami pozarządowymi,
  12. przygotowywanie dokumentacji związanej z oceną zasobów pomocy społecznej,
  13. przygotowywanie dokumentacji do zamówień publicznych w zakresie dożywiania, bonów i nadzór nad prawidłowością wykonania w/w zadania,
  14. wykonywanie innych poleceń kierownika.
     

VI . Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. podpisane CV,
  2. podpisany list motywacyjny,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  4. kopie dokumentów (świadectw pracy lub zaświadczeń) potwierdzających staż pracy,
  5. podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  6. podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  8. podpisane oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w Ośrodku w wymiarze 1 etatu,
  9. podpisane oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
  10. podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z RODO,
  11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust 2 ustawy o pracownikach samorządowych, dotyczącego preferencji w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w przypadkach gdy jednostka osiąga wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych poniżej 6 %.

Dokumenty, w zamkniętych kopertach, należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty ( liczy się data wpływu do Ośrodka) z napisem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor” należy składać do dnia 11 września 2020r. do godziny 15.00 w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni, ul. Libelta 28.

Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi formalne) otrzymają informację dotycząca dalszej procedury rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

Oferty niekompletne, niespełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom za pośrednictwem poczty.

Dokumenty pozostałych kandydatów, mogą zostać odebrane w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji, po upływie tego terminu zostaną zniszczone.

Kandydat/ka wybrany/a do zatrudnienia, przed podjęciem pracy, będzie zobowiązany/a dostarczyć zaświadczenie uzyskane z KRK, na własny koszt, potwierdzające niekaralność, wcześniej zadeklarowaną w stosownym oświadczeniu.
 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni,
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni: iod.bogdan@gmail.com,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko inspektora,
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być ponadto przetwarzane w celach archiwalnych i kontrolnych,
  5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni,
  6. Pozyskane dane osobowe będą przechowywane zgodnie z kategorią archiwalną w oparciu o ustawę z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych oraz na zasadach określonych w procedurach wewnętrznych,
  7. Dane nie będą ujawniane innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy zasadność udostępniania wynika z przepisów prawa. Dane mogą być jednak ujawniane innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną MGOPS. W szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Ośrodka, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach,
  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy iod.bogdan@gmail.com,
  9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko inspektora.

Ogłoszenie o naborze 2/2020

Ogłoszenie o naborze 1/2020
 

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni poszukuje kandydatów na:

stanowiska urzędnicze – Starszy Inspektor

zatrudnienie od 21 września 2020r. na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe

1 ETAT
 

I. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie: WYŻSZE,
  2. minimum 2-letni staż pracy,
  3. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
  7. bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, przepisów wykonawczych oraz programów rządowych,
  8. umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),
  9. dokładność,
  10. umiejętność pracy w warunkach monitoringu ilościowego i jakościowego,
  11. systematyczność,
  12. umiejętność pracy pod presją czasu,
  13. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  14. umiejętność pracy w zespole,
  15. opanowanie.
     

II. Wymagania dodatkowe - pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

  1. staż pracy w komórkach lub jednostkach zajmujących się realizacją ustawy o pomocy społecznej,
  2. znajomość obsługi programu POMOST oraz CAS,
  3. praktyczna umiejętność przygotowywania decyzji administracyjnych.
     

III. Informacja o tym czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%:

W sierpniu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
 

IV. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku

Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:

  1. wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem, związanym z koniecznością wywiązywania się z terminów,
  2. pracę w pomieszczeniach biurowych, sztucznie oświetlonych w budynku przy ul. Libelta 28 w Kcyni, wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  3. kontakt telefoniczny i osobisty z klientem.
     

V. Zakres zadań na stanowisku:

  1. wprowadzanie rzetelnych danych do systemu POMOST,
  2. rejestrowanie, analizowanie i rozliczanie wydatków z zakresu pomocy społecznej,
  3. przygotowanie projektów decyzji administracyjnych dot. pomocy społecznej,
  4. sprawdzanie poprawności dokumentów zebranych w sprawach o przyznanie pomocy społecznej,
  5. przygotowanie i terminowe sporządzanie raportów i sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i jednorazowych z zakresu pomocy społecznej,
  6. sporządzanie list wypłat świadczeń z pomocy społecznej,
  7. monitorowanie zmian i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych,
  8. opracowywanie dokumentów związanych z kierowaniem i odpłatnością za domy pomocy społecznej oraz zmian w tym zakresie,
  9. obsługa Centralnej Aplikacji Statystycznej,
  10. ewidencjonowanie i wydawanie talonów dla podopiecznych tut. Ośrodka,
  11. współpraca z organami samorządu terytorialnego oraz organizacjami pozarządowymi,
  12. przygotowywanie dokumentacji związanej z oceną zasobów pomocy społecznej,
  13. przygotowywanie dokumentacji do zamówień publicznych w zakresie dożywiania, bonów,
  14. nadzór nad prawidłowością wykonywania zadań przez pozostałych pracowników wprowadzających dane do systemu POMOST,
  15. wykonywanie innych poleceń kierownika.
     

VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. podpisane CV,
  2. podpisany list motywacyjny,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  4. kopie dokumentów (świadectw pracy lub zaświadczeń) potwierdzających staż pracy,
  5. podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  6. podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  8. podpisane oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w Ośrodku w wymiarze 1 etatu,
  9. podpisane oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
  10. podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą rekrutacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z RODO,
  11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust 2 ustawy o pracownikach samorządowych, dotyczącego preferencji w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w przypadkach gdy jednostka osiąga wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych poniżej 6 %.

Dokumenty, w zamkniętych kopertach, należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty ( liczy się data wpływu do Ośrodka) z napisem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – starszy inspektor” należy składać do dnia 11 września 2020r. do godziny 15.00 w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kcyni, ul. Libelta 28.

Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi formalne) otrzymają informację dotycząca dalszej procedury rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

Oferty niekompletne, niespełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom za pośrednictwem poczty.

Dokumenty pozostałych kandydatów, mogą zostać odebrane w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji, po upływie tego terminu zostaną zniszczone.

 

Kandydat/ka wybrany/a do zatrudnienia, przed podjęciem pracy, będzie zobowiązany/a dostarczyć zaświadczenie uzyskane z KRK, na własny koszt, potwierdzające niekaralność, wcześniej zadeklarowaną w stosownym oświadczeniu.

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni;
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni: iod.bogdan@gmail.com;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko inspektora;
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być ponadto przetwarzane w celach archiwalnych i kontrolnych;
  5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni;
  6. Pozyskane dane osobowe będą przechowywane zgodnie z kategorią archiwalną w oparciu o ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych oraz na zasadach określonych w procedurach wewnętrznych;
  7. Dane nie będą ujawniane innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy zasadność udostępniania wynika z przepisów prawa. Dane mogą być jednak ujawniane innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną MGOPS. W szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Ośrodka, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach;
  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy iod.bogdan@gmail.com;
  9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko starszego inspektora.

Ogłoszenie o naborze 1/2020 

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni
ul. Libelta 28, 89-240 Kcynia
ogłasza nabór na wolne stanowisko ASYSTENTA RODZINY


Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku asystenta rodziny będzie należała realizacja zadań wskazanych w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1111):

  • opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
  • opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
  • udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,
  • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi,
  • wspieranie aktywności społecznej rodzin,
  • motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,
  • motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,
  • udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności, poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,
  • podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
  • prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,
  • realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
  • dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,
  • monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną
  • sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,
  • współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
  • współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie w Kcyni lub grupą roboczą, o których mowa w art.9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uznana została za niezbędną.


Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie:
    - wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna
    - lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną
    - lub wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • osoba aplikująca nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona oraz wypełnia ona obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego.


Wymagania pożądane:

  • znajomość regulacji prawnych z zakresu: wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, prawa pracy, świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ochrony zdrowia psychicznego, promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów o ochronie danych osobowych;
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i rodziną lub z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
  • obsługa komputera;
  • łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • dobra organizacja pracy;
  • odporność na stres;
  • odpowiedzialność;
  • asertywność;
  • wysoka kultura osobista;
  • rzetelność, systematyczność;
  • komunikatywność, otwartość, zaangażowanie;
  • prawo jazdy kategorii B oraz własny samochód.


Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę na czas określony w wymiarze 1 etatu, w systemie zadaniowego czasu pracy;
  • praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego; asystent rodziny w swojej pracy nie będzie mógł także wykonywać wobec rodzin objętych asystą innych funkcji: kuratora sądowego, pedagoga, nauczyciela, wychowawcy, psychoterapeuty,
  • praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni i poza nim w granicach gminy Kcynia na ogólnych zasadach dotyczących pracy asystenta rodziny w miejscu zamieszkania rodziny lub w miejscu wskazanym przez rodzinę. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku jest dostosowane do wózków inwalidzkich. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze.
  • Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających ewentualne doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i rodziną;
  • podpisane pisemne oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
  • podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;

 

  • podpisana odręcznie klauzula o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Kcyni przy ul. Libelta 28 w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko asystenta rodziny.
.......................................................
Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Kcyni przy ul. Libelta 28, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.
.......................................................
Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisana klauzula informacyjna o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).
     


Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:
Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Kierownika lub przesłanie za pośrednictwem poczty do dnia 24 marca 2020 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka) na adres:

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni, ul. Libelta 28, 89-240 Kcynia z dopiskiem na kopercie: „Asystent rodziny”.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 24 marca 2020 r. do godz. 15:00.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO ZATRUDNIENIA


Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanego dalej „RODO”, uprzejmie informujemy, iż:

  1. Administratorem Danych Osobowych podanych w dokumentach aplikacyjnych jest:

    Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Libelta 28, 89-240 Kcynia reprezentowany przez Kierownika.

  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować się z za pomocą adresu e-mail: iod.bogdan@gmail.com

  3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku z naborem na stanowisko asystenta rodziny.

  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą członkowie Komisji Rekrutacyjnej powołanej przez Administratora.

  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji procesu rekrutacyjnego lub do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych. Niezwłocznie po zakończeniu rekrutacji, Pani/Pana dane zostaną komisyjnie zniszczone, za wyjątkiem następujących sytuacji:

    1. zostanie Pani/Pan wyłoniony do zatrudnienia,

    2. zwróci się Pani/Pan z wnioskiem o zwrot dokumentów aplikacyjnych, najpóźniej w dniu ogłoszenia wyników naboru przez Administratora,

    3. wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Miejsko -Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni (wyrażenie zgody jest dobrowolne).

  7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

    1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;

    2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;

    3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym);

    4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.

  8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych na podstawie dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.

  9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Ośrodku Pomocy Społecznej Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  10. W stosunku do Pani/Pana danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (bez udziału człowieka), w tym dane nie będą profilowane.

 

Klauzula informacyjna dla kandydatów do zatrudnienia

 
1 do 10 z 12