Zarządzenie nr 3/2019 Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni z dnia 18 lutego 2019
Na podstawie art. 68 ust. 1, 2 ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w czasie choroby i macierzyństwa (Dz. U. z 2017 r., poz. 1368), § 1 ust. 1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 27 lipca 1999 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu kontroli prawidłowości wykorzystywania zwolnień lekarskich od pracy oraz formalnej kontroli zaświadczeń lekarskich (Dz. U. Nr 65, poz. 743),
zarządzam, co następuje:
§1
1. Powołuję komisję ds. kontroli prawidłowości wykorzystania przez pracowników Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni zwolnień lekarskich od pracy z powodu choroby lub konieczności sprawowania przez pracownika opieki nad członkiem rodziny w składzie:
1) Jolanta Jachymczak - przewodniczący komisji,
2) Agnieszka Witkowska - członek komisji,
3) Magdalena Bystra - członek komisji.
2. Komisja dokonuje kontroli w składzie co najmniej dwuosobowym, w tym przewodniczący komisji.
§2
1. Decyzję o przeprowadzeniu kontroli podejmuje Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni.
2. Termin i sposób przeprowadzenia kontroli ustala przewodniczący komisji.
§3
Przeprowadzenie kontroli komisja rejestruje w „Książce przeprowadzonych kontroli prawidłowości wykorzystywania zwolnień lekarskich od pracy oraz formalnej kontroli zaświadczeń lekarskich", której karta stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia.
§4
Komisja działa na podstawie rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 27 lipca 1999 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu kontroli prawidłowości wykorzystywania zwolnień lekarskich od pracy oraz formalnej kontroli zaświadczeń lekarskich (Dz. U. Nr 65, poz.743).
§5
Po zakończeniu kontroli przewodniczący komisji niezwłocznie informuje Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni o jej wynikach.
§6
Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu Komisji.
§7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.